برگزاری کارگاههای آموزشی آشنایی با وظایف سازمان ملی استاندارد
درحوزه مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده های نفتی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان ، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین فرآورده های نفتی ، با حضور سرکار خانم مهندس پیروز بخت مدیرکل بازرسی کالا و امور صادرات و واردات و آقای مهندس کریم اکبری مسول کمیته بررسی فرآورده های نفتی سازمان ملی استاندارد ایران در محل اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان برگزار شد .

این کارگاه آموزشی در راستای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان برگزار گردید که در آن نمایندگان دستگاههای اجرایی فعال در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین نمایندگانی از واحد های تولیدی فرآورده های نفتی حضور داشتند .
مهندس صالح زاده مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان در ابتدای این کارگاه آموزشی ضمن بیان اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی ، مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده از طرف آن اداره کل ارائه و مشکلات و تنگناهای موجود در این خصوص را بیان کردند . سرکار خانم مهندس پیروز بخت مدیرکل بازرسی کالا و امور صادرات و واردات سازمان ملی استاندارد در ادامه این جلسه ، در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و اقدامات سازمان ملی استاندارد در این خصوص مطالبی ارائه و توضیحات مبسوطی در زمینه طرح شبنم و سیستم IMS ( سیستم مدیریت یکپارچه ) بیان فرمودند .
مهندس اکبری نیز در خصوص آئین نامه مربوط به مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و وظایف و نحوه نظارت های سازمان ملی استاندارد در این زمینه توضیحاتی را ارائه نمودند و در پایان این کارگاه آموزشی از سوی حاضران در جلسه به سؤالات و مطالب مطروحه توسط مدعوین پاسخ های لازم ارائه گردید .
لازم به ذکر است کارگاههای آموزشی آشنایی با حوزه تولید و توزیع مصنوعات طلا و همچنین آشنایی با طرح طاها وتجا ( از سری کارگاههای آموزسی مصوب کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ) نیز در دی ماه سالجاری از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اصفهان برگزار گردید .
خاطر نشان می سازد سرکار خانم مهندس پیروز بخت در سفر یک روزه خود به اصفهان به همراه مهندس صالح زاده و هیأت همراه از دو واحد تولیدی فعال در عرضه تولید LAB و همچنین مصنوعات طلا نیز بازدید نمودند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا